szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A feladat persze nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik: egy poszternek sok eleme van, amitől igazán „filmes”...

A feladat persze nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik: egy poszternek sok eleme van, amitől igazán „filmes” lesz – a méretektől a képek elhelyezkedésén keresztül egészen a betűk típusáig, sok szempontnak kell megfelelni.

A nyeremény ezúttal egy Photosohp Elements 8-as csomag

Lássunk először egy kis ízelítőt a beküldött művekből – a teljes galéria (több mint negyven alkotás került a zsűri elé végül) a cikk végén tekinthető meg egy flash-lejátszó segítségével. 

A legtöbb olvasó helyesen értelmezte a feladatot – a plakátokon a sztárok helyett, kevés kivételtől eltekintve, mindig a kép készítője vagy ismerősei láthatók. Erős túlsúlyban volt a horror- és thriller plakát, ez azonban nem meglepő: egyrészt a leglátványosabb dolgokat ezekből lehet kihozni, másrészt a műfaj is nagyon népszerű.

 A legtöbben előnyben részesítették a sötét és borongós megoldásokat, azonban akadnak vidám, családias poszterek is. A vidám munkák közül a szerkesztőség kedvence az „Adventúra” és a  „Kék Halál” c. vígjáték-, illetve horror-paródia, kár, hogy nem lehet őket megnézni moziban, biztos elmennénk.

A Techline thriller-rajongó tagjai legszívesebben a „Rejtett Műterem” c. lélektani krimit nézték volna meg, csapatunk Guy Ritchie rajongó tagjai pedig ki nem hagynák a „Szennyes Lelkű Angyalok” (erre finoman megjegyeztük, hogy már most jobb, mint az Argó, pedig még csak a plakátja van kész), és a „Szemet Szemért” c. krimi-vígjátékokat. A legrejtélyesebb poszter különdíjat a „The Most” c. film kapta, senki nem tudta ugyanis eldönteni, vajon miről szólhat – a plakát azonban isteni. 

Mint mindig, a zsűrinek most is nehéz dolga volt, olyannyira, hogy első körben nem is sikerült döntést hozni, mivel mindenki másra szavazott, így nem volt átfedés.

Természetesen nem adtuk fel, így végül nehezen ugyan, de megszületett a döntés. Lássuk a nyertest!

Gyenizse Tibor nevű olvasónk egy remek, kicsit retró, kicsit a klasszikus Chuck Norris vagy éppen az ősrégi Schwarzenegger plakátokra emlékeztető, igazi „B-movie” posztert készített. Gratulálunk! 

 Mindenkinek köszönjük a részvételt és a fantasztikus képeket, már alig várjuk, hogy következő Photoshop-játékunkra milyen remekműveket küldenek majd az Olvasók! 

 Addig is nézegessük a jobbnál-jobb fiktív moziplakátokat. Mivel új képgaléria lejátszónk van, ezúton adunk hozzá egy kis segítséget is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!