szerző:
MTI
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az év végéig a mikroblog-szolgáltatásra küldött üzenetek a hírportál más szolgáltatásaiba is beépülnek.

A 600 millió felhasználóval rendelkező Yahoo és a napi 50 millió üzenetet továbbító Twitter az együttműködéstől szolgáltatásainak népszerűbbé válását és piaci szerepének megerősítését várja.

A megállapodás üzleti háttereit a Yahoo nem hozta nyilvánosságra. Sajtóértesülések szerint azonban a Microsoft és a Google januárban összesen 25 millió dollárt fizetett azért, hogy a twitteres bejegyzések a keresési eredmények között is megjelenhessenek.

A Facebook közösségi portál sikeréből kiindulva szinte minden nagyobb hírportál és netes levelező rendszert üzemeltető vállalkozás a közösségi funkciók felé bővít.

A felhasználók számának növeléséért folytatott elszánt küzdelemben viszont előfordul, hogy pont a felhasználók érdekei kerülnek háttérbe. A Google Buzz névre keresztelt új szolgáltatását - amely a tartalommegosztást próbálja egyszerűbbé tenni - személyiségi jogi aggodalmak miatt már a jogvédő szervezetek is vizsgálják.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Megháromszorozta nyereségét a Yahoo!

Megháromszorozta nyereségét a Yahoo a harmadik negyedévben, rácáfolva az elemzők várakozásaira, elsősorban a hirdetési piac élénkülésének, a költségcsökkentéssel járó átszervezéseknek - egyebek mellett kétezer dolgozó elbocsátásának - köszönhetően.

MTI Tech

A dalai láma is twitterezik

A Twitter alapítói szerint a dalai láma korábban még nevetett azon a gondolaton, hogy használja a közösségi portálokat, ám a tibeti vallási vezetőnek azóta már van saját twitteres profilja, és bejegyzéseit több mint 68 ezren követik.