szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A dokureality egy 21 éves diák idei nyarát követi, aki személyi edzője segítségével belekezd egy diéta- és...

A dokureality egy 21 éves diák idei nyarát követi, aki személyi edzője segítségével belekezd egy diéta- és edzésprogramba, saját példáján keresztül illusztrálva, hogy tíz hét alatt is bárki látványos eredményeket érhet el saját testének és életének megváltoztatásában. A műsor „főhősét”, Hammer Pétert a produkciós csapat több mint 200 jelentkező közül választotta ki.

Péter diéta és edzésprogramja napi bontásban elérhető a műsor weboldalán, így gyakorlatilag bárki bekapcsolódhat a programba, aki szintén kedvet kap ahhoz, hogy változtasson eddigi életvitelén, és egy eddiginél egészségesebb és sportosabb életmódot kezdjen. Péter rendszeresen beszámol majd eredményeiről a weboldalon, sőt hétről hétre egy saját magáról készült fotóval illusztrálja majd, hogyan halad az „átalakulással”.

A Summerproject szakít a megszokott, fogyókúrára összpontosító műsorok koncepciójával: nem egy „nagy fogyás” történetét mutatja be, hanem egy átlagos testalkatú srácot állít a középpontba, aki élete legjobb formájába szeretne kerülni, és bebizonyítani, hogy illegális táplálék-kiegészítők nélkül, kizárólag tudatos és egészséges táplálkozással is lehet eredményeket elérni. A sorozat nem titkolt célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges táplálkozás és a mindennapi mozgás fontosságára – mindezt a fiatalok nyelvén, számukra is könnyen érthető és szórakoztató formában.

A sorozat epizódjai pár nappal a forgatás után kerülnek fel a weboldalra, így valós időben követhető a tízhetes program. Ami pedig az epizódokból kimarad, a weboldalon blog bejegyzések formájában, illetve a Summerproject hivatalos Facebook oldalán követhető.

Az online formátum nagy előnye, hogy az interaktivitás minden eddiginél jobban megvalósítató. Itt ugyanis – a többi reality műsortól eltérően – a szereplők nemcsak két dimenzióban, a televízió képernyőjén léteznek, de mindenki számára bármikor elérhetőek. A közösségi média eszközei segítségével fel lehet velük venni a kapcsolatot, kérdezni lehet tőlük, tippeket lehet kérni vagy éppen tanácsot lehet adni nekik. Sőt a projekt kifejezett célja – hogy a virtuális térből kilépve – közös futásra és edzésekre hívja a műsort követő nézőket, mintegy mozgalmat indítva az egészséges életmódot kitűzve zászlójára.

Az első epizód már elérhető a projekt oldalán, új epizódok hetente egyszer kerülnek ki az oldalra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!