szerző:
techline.hu

Az Adobe felmérése szerint a táblagépről bejelentkező felhasználók 2011-ben 21%-kal többet költöttek egy tranzakció...

Az Adobe felmérése szerint a táblagépről bejelentkező felhasználók 2011-ben 21%-kal többet költöttek egy tranzakció során, mint a többi online ügyfél. Az Adobe Digital Marketing Insights felmérés célja, hogy a digitális értékesítéssel kapcsolatos kulcsfontosságú adatokat szolgáltasson az értékesítésben, e-kereskedelemben, illetve a kiskereskedelemben tevékenykedő vezetőknek. A felmérés során azt értékelték, hogy az online kiskereskedelmi webhelyek látogatóinak költési hajlandóságát mennyiben befolyásolta a bejelentkezéshez használt eszköz. A maga nemében az egyik legátfogóbbnak tekinthető felmérés során az Adobe az Egyesült Államok 150 legnagyobb online kereskedőjének webhelyén tett 16,2 milliárd látogatás anonim adatait elemezte. Az eredmények szerint a 2011-es év végi ünnepi szezonban és végig az év során a táblagépről bejelentkezők többet szántak egy-egy tranzakcióra, mint az okostelefont vagy asztali számítógépet/laptopot használók, amiből arra következtethetünk, hogy a táblagép-felhasználók voltak a 2011-es év legértékesebb online ügyfelei.

A felmérés legfontosabb megállapításai
A táblagép-felhasználók 54%-kal költöttek többet tranzakciónként, mint az okostelefont, és 21%-kal többet, mint az asztali számítógépet/laptopot használók. A táblagép-felhasználók háromszor nagyobb valószínűséggel vásároltak meg egy terméket, mint az okostelefont használók, ez a mutatójuk alig maradt el az asztali számítógépet/laptopot használóktól.

„Az Adobe régóta hangoztatja, hogy a kereskedőknek optimalizálniuk kellene webhelyeiket a mobilfelhasználók számára, a felmérés pedig világosan kimutatta, hogy a táblagépekkel egy új, megkerülhetetlenül fontos értékesítési csatorna jelent meg, amelyet a piaci szereplőknek ki kell használniuk – mondta Brad Rencher, az Adobe Digitális értékesítési részlegének felelős alelnöke. – A felmérésből világosan kitűnik, hogy a 2012-es e-kereskedelmi stratégiákban kiemelt szerepet kell szánni a táblagép-felhasználóknak, hogy teljes körűen ki tudjunk szolgálni egy gyorsan bővülő és nagy nyereséget hozó vásárlói szegmenst.”
A webhelyek mobileszközökre, például okostelefonokra való optimalizálása mára bevett gyakorlattá vált.  Az iPad és az Android™ alapú táblagépek elterjedésével ugyanakkor egy újabb optimalizálási elvárás jelent meg, hogy ezen készülékek használóinak is vonzó vásárlási élményt kínálhassanak. Ha a kereskedők hasonló módon közelítik meg a mobilkészülékekre és táblagépekre végzett optimalizálást, előfordulhat, hogy nem lesznek képesek kiaknázni az abból fakadó előnyöket, hogy – a felmérés eredményei szerint – háromszor annyi táblagép-felhasználó vásárol, mint okostelefonról bejelentkező.

Miért költenek többet a táblagép-felhasználók?
Az Adobe felmérése kimutatta, hogy a táblagép-felhasználók demográfiai összetétele és a készülékek nagyobb rugalmassága is fontos tényező abban, hogy ez a vásárlói szegmens nagyobb összegű vásárlásokat hajt végre. A táblagépről bejelentkező felhasználók jellemzően 18-34 éves, a többi online vásárlónál többnyire jobb anyagi helyzetben lévő férfiak. Ugyanakkor a táblagép-felhasználók nagyobb költési hajlandósága csupán egyetlen tényező. Ez a vásárlói szegmens nagyobb online aktivitást mutat hétvégén, amikor több idő jut az online vásárlásra.

A teljes Adobe Digital Marketing Insights jelentés letöltéséhez látogasson el ide  vagy a CMO.com webhelyre.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Megvan az első szerződés, jövőre már 80-90 repülőt gyártana a magyar cég

Megvan az első szerződés, jövőre már 80-90 repülőt gyártana a magyar cég

Újabb aranyérem a szegedi kajak-kenu világbajnokságon

Újabb aranyérem a szegedi kajak-kenu világbajnokságon

Egy portugál történész cikke hozta felszínre az eddig be nem vallott rasszizmust

Egy portugál történész cikke hozta felszínre az eddig be nem vallott rasszizmust

Egy részeg férfi megvert egy gyereket, mert kicsúfolta

Egy részeg férfi megvert egy gyereket, mert kicsúfolta

Egy hónap múlva ilyenkor már ingyenesek lesznek a most fizetős YouTube-tartalmak

Egy hónap múlva ilyenkor már ingyenesek lesznek a most fizetős YouTube-tartalmak

Nem csak az erdőtüzeket, most már Bolsonarót is meg akarják állítani

Nem csak az erdőtüzeket, most már Bolsonarót is meg akarják állítani