A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup, az Antavo. A Seedcamp nemzetközi befektetési program történetében korábban három magyar startup is bejutott a versenyre, de a Joobili, a
HealtMash és a
Mixgar végül nem kapott befektetést.
A jelenleg világ 90 országában, 18 nyelven használt
Antavo Promotion Builder lényege, hogy segítségével könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. Az Antavo más megoldásokkal szembeni előnye, hogy használatához nem szükséges informatikai tudás, a szükséges szövegek és képek megadása után a promóciók egyszerre jelenhetnek meg saját weboldalon és a Facebook felületén is.
A londoni kapcsolatépítés mellett a cég a fejlesztést továbbra is Magyarországon, Szegeden szeretné tartani.