Az 1 milliárdos Instagram-felvásárlás után - aminek már meg is lett az eredménye - újabb fronton szeretné facebookosítani a netes élményt a Facebook. A Pocket-lint “megbízható forrástól” származó információja szerint a 900+ milliós közösségi oldal már tárgyalásban van az Opera Software-rel a cég felvásárlásáról.
Egy új, facebookos böngésző az oldal funkcióinak böngészőbe építését jelentheti, egyszerűbb képmegosztást, üzenetkezelést, bármelyik oldal könnyebb megosztását/tetszikelését. A közösségi oldal célja hosszabb távon egyértelműen az lehet, hogy minél több ember felhasználói szokásaiban mosódjon össze a Facebook és az internet fogalma.
Az Opera piaci jelenléte kettős: míg mobilos fronton az Opera Mini kifejezetten erős - a StatCounter mérése szerint a legnépszerűbb mobilos böngésző -, addig az asztali böngésző részesedése sosem volt magasabb néhány százaléknál, ráadásul mostanában gyengülnek is.
Egy új, facebookos böngésző az oldal funkcióinak böngészőbe építését jelentheti, egyszerűbb képmegosztást, üzenetkezelést, bármelyik oldal könnyebb megosztását/tetszikelését. A közösségi oldal célja hosszabb távon egyértelműen az lehet, hogy minél több ember felhasználói szokásaiban mosódjon össze a Facebook és az internet fogalma.
