szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A mobiltelefonról bonyolított keresések piacán a Google-n kívüli többi szereplő gyakorlatilag láthatatlan.

Miközben a Google név itthon (is) szinte szinonimája a keresésnek, a cég részesedése némiképp csökken. Az asztali gépeken bonyolított keresések esetében a ComScore legutóbbi mérése szerint az USA-ban 66.7 százalékon áll a Google, míg a Gemius hazai adatai 98.92 százalékos hazai keresési részesedést mutatnak. A feltörekvő versenytárs - legalábbis az USA-ban - a Bing. Van azonban egy olyan szegmens, amelyben szinte csak a Google-t számítják.

A StatCounter adatai alapján a mobilos kereséseknél a Google jelenleg 96.95 százalékos nemzetközi szinten áll, miközben a Yahoo! 2.01, a Bing pedig 0.65 százalékot tudhat magáénak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!