szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Telekom döntése után a blue mobile szolgáltatásához cég hálózatát használó Lidl is nyilatkozott a telefonadó áthárításának ügyében.

Nem hárítja a július 1-jétől bevezetett távközlési adó terheit ügyfeleire a Lidl, azaz nem emelik meg a blue mobile szolgáltatás 33 forintos perc- és sms-díjakait, és más módon sem építik be megemelkedett költségeiket a szolgáltatás díjába.

A szolgáltatók egy része áthárítja ügyfeleire a telefonadót, más része egyelőre lenyeli. Az ügyben eddig a Magyar Telekom kommunikációja a legérdekesebb: bár a cég azt állítja, hogy nem hárítja át az adót, eközben két lépében mégis megemeli árait.

A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára sajátmárkás mobilszolgáltatását. Grósz Jenő, a Lidl hazai igazgatóságának elnöke szerint a blue mobile magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!