Webáruházat indít a magyar Tesco, hónapokon belül

A Tesco és az Auchan is webshopot indít jövőre Magyarországon - számol be a Világgazdaság.

  • hvg.hu hvg.hu
Webáruházat indít a magyar Tesco, hónapokon belül
A jövő év első felében indítja internetes üzletét a Tesco – mondta el az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen az üzletlánc magyarországi marketing igazgatója. Iglódi-Csató Judit szerint ezzel is az újfajta fogyasztói szokások terjedésére reflektál a lánc, arra, hogy a vásárlók folyamatosan a kényelmi vásárlások felé fordultak - írja a Világgazdaság.

Hasonlóan a webáruházban látja a jövőt az Auchan. A Cora hazai hálózatát nemrég megszerző üzletlánc expanziós igazgatója, Csűrös Aliz elmondta: a jövő évben induló technológiai innovációra részben a plázastop kényszeríti az üzletláncot, részben az a kényszer, hogy az ágazat igyekszik túlélni az válságot.
Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.