szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miközben a weboldalakon évek óta kifejezetten cikinek számít olyan, hangos elemet elhelyezni, ami kérésünk nélkül is elindul, a Facebook most éppen a kattintás nélkül elinduló, hangos hirdetések bevezetését tervezi.

Az egyik újdonság a cégek által használható Facebook-reklámok terén, hogy jövő évben megjelennek az automatikusan elinduló videóhirdetések - írja a HWSW. A mozgókép és a hang nem az oldal betöltődésekor fog elindulni, hanem csak akkor, amikor az ténylegesen megjelenik a felhasználónál. Az oldalban így bárhol elhelyezhető, akár egészen alul, mégsem romlik a hatékonysága, viszont nem szükséges hozzá felhasználói beavatkozás.

A lap szerint az új forma tesztelésének egyetlen komoly kérdése az, hogy vajon a közösségi oldal hogyan éri el, hogy a felhasználók valóban megnézzék a hirdetést és ne görgessenek tovább, vagy nem merülnek el közben mondjuk egy chatelésben.

A videós reklámnak lesz mobilos változata is, ráadásul - és ez a másik fontos újítás - az iOS 6-ot futtató eszközökön a Facebook felületein megjelenő hirdetésekre kattintva közvetlenül elindulhat majd egy alkalmazás telepítése, azaz direktebb módon lehet majd promózni az appot.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!