szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miközben a weboldalakon évek óta kifejezetten cikinek számít olyan, hangos elemet elhelyezni, ami kérésünk nélkül is elindul, a Facebook most éppen a kattintás nélkül elinduló, hangos hirdetések bevezetését tervezi.

Az egyik újdonság a cégek által használható Facebook-reklámok terén, hogy jövő évben megjelennek az automatikusan elinduló videóhirdetések - írja a HWSW. A mozgókép és a hang nem az oldal betöltődésekor fog elindulni, hanem csak akkor, amikor az ténylegesen megjelenik a felhasználónál. Az oldalban így bárhol elhelyezhető, akár egészen alul, mégsem romlik a hatékonysága, viszont nem szükséges hozzá felhasználói beavatkozás.

A lap szerint az új forma tesztelésének egyetlen komoly kérdése az, hogy vajon a közösségi oldal hogyan éri el, hogy a felhasználók valóban megnézzék a hirdetést és ne görgessenek tovább, vagy nem merülnek el közben mondjuk egy chatelésben.

A videós reklámnak lesz mobilos változata is, ráadásul - és ez a másik fontos újítás - az iOS 6-ot futtató eszközökön a Facebook felületein megjelenő hirdetésekre kattintva közvetlenül elindulhat majd egy alkalmazás telepítése, azaz direktebb módon lehet majd promózni az appot.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!