Mobilos fronton újított a Lufthansa

Weboldalának mobiltelefonra optimalizált felületét és telefonos alkalmazásait is átdolgozta a légitársaság. Új dizájnt és új funkciókat is kaptak.

Mobilos fronton újított a Lufthansa
Felhasználóbarátabbá tette a Lufthansa a mobile.lufthansa.com címen elérhető mobilos felületét, az iPhone-nal vagy androidos telefonnal rendelkezők azonban jobban teszik, ha letöltik a vállalat alkalmazását, azokba ugyanis még jobb dolgok kerültek bele.
A felhasználók a megjelenésben is átdolgozott appok telepítése után értesítéseket kaphatnak nem csak a gép késése, hanem akár a beszállás kapu megváltozása esetén is - automatikusan, anélkül, hogy folyamatosan frissítgetniük kellene a vonatkozó felületet. Szintén megújult, egyszerűbbé vált az alkalmazás funkciói közti navigáció, ami már jobban alkalmazkodik az érintésvezérelt felület sajátosságaihoz.

A Lufthansa adatai szerint egyre több utas kedveli a mobillal segített repülést, és a mobilos felület egyre erősebb értékesítési felületnek is bizonyul: naponta ezer jegyet foglalnak le telefonról.
Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

A nyári bőrápolás nem merül ki annyiban, hogy leveszünk egy fényvédőt a polcról. Mit kell tenni, ha minden önmérséklet ellenére leégünk? Mihez kezdjen, akinek problémás a bőre, és milyen termékeket érdemes magunkkal vinni a nyaralásra? Mit együnk, hogy szebbek legyünk? Szakértőkkel beszélgettünk hiedelmekről, jó és rossz praktikákról.