Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Úgy tűnik, elég volt a Microsoftnak, hogy több millióan látták a Scroogled kampány keretében készült és a Gmailt támadó reklámfilmjeit. Most már másképp kezdik promózni saját levelezőrendszerüket.
Lehet vitatkozni a negatív reklám hatékonyságán, azonban az tény, hogy a Microsoft úgy döntött, leállítja reklámkampányát, amelynek célkeresztjébe a Google és annak kedvelt Gmailje került. Ebben a bizonyos Scroogled kampányban több szurkálódó videó is napvilágot látott, no persze a Google sem hagyta magát, és számos weboldalra eljuttatta hivatalos állásfoglalását az ügyben.
A reklámkampány fogadtatása – bár a videók több mint három és fél millió találatot kaptak, és közel 115 ezren alá is írták a Gmail-ellenes petíciót – meglehetősen vegyes volt, és talán ezért is döntött a Microsoft úgy, hogy befejezi a Google piszkálását, és immár saját termékére koncentrál.
Íme két újabb videó, amely immár az új reklámstratégia jegyében született.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Bár Donald Trump amerikai elnök hétfő este bejelentette, hogy megszületett Izrael és Irán között a tűzszüneti megállapodás, az érdekelt felek egyike sem erősítette meg hivatalosan is a fegyvernyugvási alku tényét.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Érdekes részletek derültek ki az uniós külügyminiszterek hétfői tanácsülését követően, ahol Szijjártó Péter az Oroszországgal szembeni következő szankciós csomag vétóját jelentette be, Szlovákiával együtt.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.