A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Érdekes megoldást választott a hírlevélküldő rendszert működtető MailChimp: azok a felhasználók, akik bekapcsolják a kétlépcsős azonosítást, 10 százalékos díjkedvezményt kapnak.
A népszerűbb tech cégek közül többen is alkalmazzák a felhasználók kétlépcsős azonosítását, Google például régóta, az Apple pedig múlt héten vezette be a biztonságfokozó megoldást, amit a bankok évek óta használnak a netbankos belépéshez. Anyagi előnyt azonban senki sem kínál mellé - sőt a pénzintézetek plusz sms-díjat is számolnak fel a kiküldött jelszósms-ekért -, nem úgy a MailChimp.
A hírlevélküldő szolgáltatást működtető cég korábban 2 százalék kedvezményt adott azoknak a felhasználóknak, akik bekapcsolják a kétlépcsős azonosítást, mostantól azonban már 10 százalékot írnak jóvá a díjból nekik.
A hírlevélküldés mint szolgáltatás iránt érdeklődők nem árt, ha tudják: a MailChimp 2000 címzett és havi 12 ezer kiküldött email alatt teljesen ingyenes.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.