szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogy miért is tartja története egyik legfontosabb lépésének a Facebook a nemrég bemutatott Facebook Home megoldást? Az alábbi grafikont nézve könnyen belátható a válasz.

A comScore és a J.P. Morgan amerikai facebookozókról szóló adatait pakolta egy grafikonba a Statista. A világosabb oszlopok azt mutatják, hogy egy átlagos USA-béli Facebook-használó havonta mennyi időt (percet) tölt asztali számítógépen a közösségi oldalon, a kék oszlopok pedig azt, hogy ugyanez az érték miként alakul a mobilokon.

Statista
Míg tavaly márciusban 391 perc volt az asztali gépes idő és 435 a mobilos, idén februárban már 320 perccel állt szemben 785. Nem csoda tehát, hogy Mark Zuckerberg fontosnak tartja a néhány napja bemutatott Facebook Home-ot, ahol – ebben biztosak lehetünk – alamilyen formában, idővel megjelennek majd a facebookos hirdetések is.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!