Fordulat az izraeli–iráni háborúban: Moszkva kétszeresen is elszámította magát
Oroszország sorra veszíti el szövetségeseit: Szíriából egyre inkább kiszorulnak, s az Irán elleni izraeli–amerikai fellépés is kényelmetlen helyzetbe hozza Moszkvát.
Vajon miért gondolják a gyártók, hogy kelendőbbek lesznek a termékeik, ha a konkurenciát szapulják?
Tegnap már hírt adtunk arról, hogy a Bing-divízió vezetője a Google-t kritizálta blogjában (és nem is először ment neki a redmondi cég a keresőóriásnak), most viszont egy hirdetésben ("Windows 8: kevesebbet beszél, többet tesz") az Apple-t, pontosabban az iPadet támadja a Microsoft (a videót lásd a cikk alatt).
Valami hasonlóról van szó, mint amikor a Samsung az Apple okostelefonján gúnyolódott, most viszont egy Windows 8-as ASUS VivoTab Smart táblagépet állítanak szembe egy iPaddel, visszautalva az iPad mini nálunk is látható „zongorás” reklámjára. Persze csakis olyan feladatokkal versenyeztetik a tableteket, amelyeket képtelen elvégezni az iPad, így tehát a Siri csak szabadkozik, szabadkozik.
Amúgy több windowsos táblagéppel is összeveti weboldalán a Microsoft az iPadet, és mily meglepő, sosem ez utóbbi jön ki jól az összehasonlításból. Kérdés persze, hogy a piacot mennyire befolyásolják az ilyesfajta reklámok – az eladási számok alapján egyelőre úgy tűnik, az iPadnek nincs mitől tartania.
Oroszország sorra veszíti el szövetségeseit: Szíriából egyre inkább kiszorulnak, s az Irán elleni izraeli–amerikai fellépés is kényelmetlen helyzetbe hozza Moszkvát.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Lopást kizáró rendszert nem lehet alkotni, de mi a helyzet a hazudozással? Vélemény.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Fizikai és mentális megterhelésre figyelmeztetnek.
Július elején újabb hullámra lehet számítani.