Az elektronikus készülékek lehetséges jövőjét bemutató koncepciók, fantáziarajzok egy ideje nem nélkülözik a hajlékony kijelzőket, amelyekkel kapcsolatban számos vállalat végez kutatásokat és fejlesztést – írja a HWSW. Az IHS iSuppli elemzőcéget idéző informatikai szakoldal szerint ezek az erőfeszítések nem lesznek hiábavalóak, 2020-ra a hajlékony kijelzők piaca 800 millió darabra emelkedik, az eladások összértéke pedig meghaladja majd a 41 milliárd dollárt.

Mint minden új típusú kijelző, először ezek is a kis méretű eszközökben, például telefonokban, zenelejátszókban vagy okosórákban fognak elterjedni, itt jönnek ki igazán az olyan képességeik, mint a hajlékonyság vagy az ellenállóképesség. 2020-ben 351 millió olyan mobil eszköz kerül piacra az IHS szerint, amely hajlékony kijelzőt tartalmaz. Később azonban a nagyobb eszközök is alkalmazhatnak ilyen kijelzőket, azok megjelenhetnek monitorokban, tévékben, notebookokban.
Korábban az is felmerült, hogy a Samsung Galaxy S4 lesz az első hajlított kijelzős mobil, de nem lett az, pedig a Samsung a januári CES szakkiállításon mutatott már be flexibilis képernyőpanelt és ilyennel szerelt mobilprototípust.