A ComScore mérése szerint júliusban 192,2 millióan voltak kíváncsiak a Google-höz tartozó oldalakra, a Yahoo-nál azonban még ennél is nagyobb, 196,5 milliós amerikai forgalmat mért az elemzőcég - ilyen helyzetre 2011 májusa óta nem volt példa. Még nagyobb lenne az első helyezett előnye, ha ide számolnánk az időközben tulajdonába került Tumblr 38,3 millióját is.
A júliusi ComScore-lista harmadik helyén, 179,5 millió egyedi látogatóval a Microsoft-birodalom áll, negyediken pedig 142,2 milliós értékkel a Facebook.
A Yahoo-t 13 hónapja vezető Marissa Mayer komolyan felébresztette a céget, aminek a Tumblr felvásárlása mellett remek példáját adja a Flickr megújítása, illetve a részvényárfolyam emelkedése is.
A cég ezzel együtt még nincs kint a gödörből: a legutóbbi negyedéves profit 331 millió dollár volt, ami bár éves viszonylatban 46 százalékos emelkedést jelent, ezt a Yahoo! befektetései hozták össze, nem pedig a cég online szolgáltatásai.