szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tavalyi összes közel dupláját költi idén az új Windows népszerűsítésére a Microsoft.

A tavalyi 241 millió dollár után 405 millió dollárt költ a Windows 8 népszerűsítésére a Microsoft - írja Paul Thurrott elemző. A nyolcas verzió tavaly október végén jelent meg. A költség növekedése mögött nem csak az áll, hogy idén teljes évről beszélünk, hanem valószínűleg a Windows 8-ra váltással összefüggő házi XP-ellenes (a Windows XP lecserélését célzó) erőfeszítéseket is ide sorolhatjuk.

Szintén növelheti a költségeket a Windows 8-hoz néhány hete megjelent új verzió: a Windows 8.1-től nagyobb felhasználói elégedettséget, így a Windows-eladások növekedését várja a Microsoft.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
A Huawei 3 hónappal meghosszabbítja a most lejáró garanciákat Magyarországon

A Huawei 3 hónappal meghosszabbítja a most lejáró garanciákat Magyarországon

Emmi: Lehet használni mobiltelefont a Covid-osztályokon

Emmi: Lehet használni mobiltelefont a Covid-osztályokon

Hiába kaptak saját idősávot, a vártnál sokkal több idős jár zsúfolt boltokba délután

Hiába kaptak saját idősávot, a vártnál sokkal több idős jár zsúfolt boltokba délután