szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A technológiai bravúrok után most a dizájnra koncentrál a Google AR-alapú szemüvegénél.

Sokat ígérő megállapodást írt alá a Google a Luxotticával, ami azt jelenti, hogy az eddiginél jóval dizájnosabbakká válhatnak a Google-szemüvegek – derül ki egy blogbejegyzésből. A Luxottica Group ugyanis az Egyesült Államok vezető vállalata a prémium, luxus- és sportszemüvegek és napszemüvegek területén, és több mint 5000 kiskereskedelmi üzletet működtet. Olyan márkák kapcsolhatók hozzá, mint a Ray-Ban, az Oakley vagy a Vogue-szemüvegek.

Az év elején a Google útjára indította a Glass-csapat által tervezetett Titanium kollekciót, így most különféle keretek és színek közül válogathatnak a Google Glass „felfedezői”. Ez azonban még nem volt elég, és a Google-nek szüksége lesz a Luxottica tapasztalataira, amelyeket a szemüvegek tervezése, gyártása és értékesítése során szerzett.

Forrás: Gizmodo

A megállapodás persze nem azt jelenti, hogy holnaptól Ray-Ban formájú Google Glasseket árulnak majd (bár hosszú távon ez sem kizárt), de azt igen, hogy új fejezet kezdődik a Google szemüveg történetében. És ami még a sorok közül kiolvasható: az, hogy a Google fel szeretné használni a Luxottica értékesítési csatornáit, már jelzi, hogy a keresőóriás „mainstream” eszközzé szeretné tenni az okosszemüveget, amint csak lehet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!