Kevesebb reklám lesz a Facebookon, de többet fog rá kattintani

Még április végén változtat az asztali böngészőkben látható hirdetések megjelenítésén a Facebook.

  • hvg.hu hvg.hu
Kevesebb reklám lesz a Facebookon, de többet fog rá kattintani

Háromszor nagyobb felhasználói aktivitás várható a Facebookra kitett reklámoknál – ezt ígéri hirdetőinek az új reklámmegjelenítés tesztelése után a közösségi oldal.

A cégek mellett talán a felhasználók is örülhetnek majd, hiszen az új megjelenítés azt jelenti, hogy bár a jobb oldalsávban látható hirdetések ezután nagyobbak lesznek (nagyobb kép tartozik majd hozzájuk), viszont kevesebb lesz belőlük.

Facebook

Az újfajta hirdetésmegjelenítést néhány hirdető számára még áprilisban bevezeti a Facebook, a többieknél pedig, szokás szerint, fokozatosan aktiválják majd az újdonságot. A várhatóan év végére befejező átállás időszaka alatt az új formátumot megkapó cégek is dönthetnek majd a kisebb reklámmegjelenítés választása mellett.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.