szerző:
hvg.hu

Még április végén változtat az asztali böngészőkben látható hirdetések megjelenítésén a Facebook.

Háromszor nagyobb felhasználói aktivitás várható a Facebookra kitett reklámoknál – ezt ígéri hirdetőinek az új reklámmegjelenítés tesztelése után a közösségi oldal.

A cégek mellett talán a felhasználók is örülhetnek majd, hiszen az új megjelenítés azt jelenti, hogy bár a jobb oldalsávban látható hirdetések ezután nagyobbak lesznek (nagyobb kép tartozik majd hozzájuk), viszont kevesebb lesz belőlük.

©

Az újfajta hirdetésmegjelenítést néhány hirdető számára még áprilisban bevezeti a Facebook, a többieknél pedig, szokás szerint, fokozatosan aktiválják majd az újdonságot. A várhatóan év végére befejező átállás időszaka alatt az új formátumot megkapó cégek is dönthetnek majd a kisebb reklámmegjelenítés választása mellett.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Újabb zöld rendszámos Mercedes: itt a plugin hibrid GLC 300e

Újabb zöld rendszámos Mercedes: itt a plugin hibrid GLC 300e

Meghalt Gallai Péter, a Piramis billentyűse

Meghalt Gallai Péter, a Piramis billentyűse

Az ellenzéki összefogásmantra jövője a tét az önkormányzati választásokon

Az ellenzéki összefogásmantra jövője a tét az önkormányzati választásokon

Kínában több, mint a kétszeresére nőtt a felhőszolgáltatásokból származó bevétel

Kínában több, mint a kétszeresére nőtt a felhőszolgáltatásokból származó bevétel

Beépítették a bevásárlókocsik közé a szabálytalanul leparkolt autót

Beépítették a bevásárlókocsik közé a szabálytalanul leparkolt autót

A felére csökkent a szaúdi olajtermelés a dróntámadások miatt

A felére csökkent a szaúdi olajtermelés a dróntámadások miatt