szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az elmúlt héten lezárult a Microsoft és a Nokia közötti tranzakció, és jó gazda lévén, a redmondi cég már erős reklámkampányba is fogott.

25 ezer Nokia-alkalmazott csatlakozott a múlt hét végén a Microsofthoz, miután lezárult a felvásárlás, és a Nokia készülékgyártó és szolgáltató részlege hivatalosan is a redmondi cégé lett.

Miközben az „új” microsoftos munkavállalók azzal voltak elfoglalva, hogy új belépőkártyájuk társaságában készült fotóikat tweetelték ki, addig a Microsoft már egy új hirdetésen dolgozott, amelyben okostelefonos brandjét szánta megmutatni a nagyvilágnak.

A „Nem olyan, mint bárki más” hirdetésben egy szürke világ üde színfoltjaként jelenik meg a Nokia, pontosabban a Microsoft Mobile telefon.

Ahogy arról a The Verge is beszámolt, nem ez volt az első alkalom, hogy a Microsoft megpróbálta valami másnak, a többiektől eltérőnek beállítani a Windows Phone-t – utal is mindjárt egy 2010-es, elég furcsa hirdetésre, illetve arra a reklámra, amelyben egy esküvőn vitatkoznak össze az Apple-és a Samsung-készülékek tulajdonosai, és persze itt a Windows Phone a megfelelő alternatíva.

Bár a mostani hirdetés nem olyan vicces, mint a Nokia egyes reklámjai voltak, mint például ez, mégis érdekes, hiszen ez a Microsoft első kísérlete arra, hogy okostelefon-gyártóként győzze meg a felhasználókat arról, hogy azért érdemes megvásárolni okostelefonjait, mert tényleg mások, mint a piacon lévő konkurensek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!