szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Másfél hete már, hogy Samsung Galaxy S5 átvette a hatalmat a londoni Heathrow repülőtér 5-ös terminálja felett. Ezt azért a Microsoft sem hagyta annyiban.

Óriási reklámkampányba fogott a Samsung: a május 19-cel kezdődő 2 hétre „kibérelte” a világ egyik legforgalmasabb repülőterének, a londoni Heathrow-nak nem kevésbé forgalmas 5-ös terminálját, és azonmód átnevezte, úgyhogy a Terminal 5 helyett a Terminal Samsung Galaxy S5-re érkezhetnek és innen indulhatnak az utasok.

De belül is mindenhol a Samsung Galaxy S5 névbe botlanak: 172 digitális panel sulykolta beléjük a márkanevet. Minthogy több ezren megfordulnak naponta ezen a terminálon, a Samsung szerint a márkaismertség egy magasabb szintre kerül ezzel a kampánnyal.

Ezt azért már a Microsoft, pontosabban a Nokia részleg sem hagyhatta annyiban, már csak azért sem, mert korábban ők is ezen a terminálon hirdettek. A múlt hét végén négy, űrhajós ruhába öltözött „lumianauts” kereste fel a Galaxy S5-ös terminált, olyan járat után kutatva, ami – a névnek megfelelően – a galaxisba tart.

Természetesen rá kellett jönniük, és ezt egy blogbejegyzésben azonnal világgá is kürtölték, hogy nincs ilyen járat, és a Galaxy egy másik mobiltelefon-gyártó terméke (ezt persze ők is jól tudták, de végtére olyan jól esik trollkodni kicsit). „Bár luminautáink nem jártak sikerrel, nem tudtak eljutni a galaxisba, az azért vigasztalta őket, hogy a Lumia telefon a zsebükben annyira jó, mintha nem is e világi lenne” - írták még a bejegyzésben.

Nem tudni, milyen hatást váltott ki az utasokból ez a viccelődés, azt viszont egyértelműen mutatja, hogy a Microsoft készen áll arra, hogy ha kell, akár be is avatkozzon a konkurensek reklámkampányaiba.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!