szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai székhelyű autós navigáció fejlesztő NNG egy új szegmensbe lépve növelni kívánja jelenlétét a járművek fedélzeti rendszerében, ehhez egy specializált szakértelemmel rendelkező amerikai céget vásárolt meg.

Az iGO Navigációról ismert NNG 2008-as stratégiaváltása után a cég fókusza a kézi készülékekről az autóipari navigációs megoldások fejlesztésére helyeződött át, ma már ez adja a bevételek közel 80%-át – mára már a 10 legnagyobb autógyártóból 7 NNG terméket használ.

Az NNG vezetése további lehetőségeket is lát még az autóiparban, ezért döntött úgy, hogy megvásárolja a georgia-i székhelyű nFuzion-t, mely 14 éves tapasztalattal rendelkezik autóipari szoftverek tervezésében és prototipizálásában. Mindezt olyan cégekkel együttműködve, mint az AT&T, a General Motors vagy a Mitsubishi Electric. A cég augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik, így az iGO navigáció fejlesztője két új irodát is magáénak tudhat az Egyesült Államokban – így 10-re nő képviseleteinek száma a világ 8 országában.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!