szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ünnepi szezonhoz közeledve egy új hirdetésben magasztalja fel a Microsoft a Surface Pro 3-at, egyúttal kiemeli az Apple egyik üdvöskéjének „hiányosságait”.

Régi jó szokása a redmondi cégnek, hogy ekézi versenytársai termékét, gondoljunk csak a Gmailes videoparódiára, a Cortana és a Siri összevetésére vagy az iPad fricskázására.

Most egy újabb hasonló videó készült, amely az amúgy valóban igen jó Surface Pro 3-at veti össze az Apple légies MacBook Airjével.A telet és már az ünnepi hangulatot idéző, Winter Wonderland című hirdetés középpontjában a Surface sokoldalúsága áll, szemben a vetélytárs statikusságával.

Microsoft

A videó a Surface rugalmasságára fókuszál, arra, hogy notebookként is tabletként egyaránt használható, és nemcsak az érintéses, hanem az érintőceruzás és a billentyűzetes bevitelt is támogatja, na meg ott van a remek kitámasztó is. Szoftverről nem esik szó, ami a Windows 8 nem túl sikeres életútja miatt érthető is.

A Surface Pro tényleg fantasztikus termék, azonban azt nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az említett sokoldalúság kibontakoztatásához a 64 GB-os alapmodellen (800 dollár) kívül egy opcionális Surface Pro Type Covert is meg kell vásárolni 129 dollárért.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!