Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Érdekes számokat osztott meg egy független piackutató cég az okosórák általános fogadtatásáról.
Még nem jött el igazán az okosórák kora – így összegezhetnénk azokat az adatokat, amelyeket a SmartWatch Group független piackutató osztott meg az Apple Insiderrel.
Ezek szerint ugyanis 2014-ben mindössze 6,8 millió darab okosórát adtak el, és ez a szám világviszonylatban nézve nem túlzottan magas. Az órák átlagos ára 189 dollár volt, 16 százalékkal kevesebb, mint a 2013-as 225 dolláros átlagár. Ezzel együtt a bevétel (az eladási darabszám növekedése miatt) 82 százalékos növekedést mutat.
A piacvezető – ebben a szegmensben – a Samsung, a SmartWatch Group szerint 1,2 millió Samsung Geart értékesített. A második hely – 700 ezer eladott modellel – a Pebble-é, azonban mivel ezek alsókategóriás (értsd: olcsóbb) eszközök, bevétel szempontjából megelőzi a Moto360, illetve az LG okosórái.
A SmartWatch Group jelentéséből az is kiderül, hogy 18 ország 89 vállalata dobott piacra okosórákat 2014-ben, de további 140 cég dolgozik ilyen eszközökön.
A piackutató szerint az okosórák piacára az Apple Watch megjelenése minden szempontból nagy hatást fog gyakorolni, amit már most is tudni: azonnal megnöveli 290 dollárra az okosóra-átlagárat.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.