szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb kis- és középvállalkozás ugyan jelen van a közösségi oldalakon, azok megfelelő kezelésére azonban már nem biztos, hogy jut elég idő és energia. Ehhez nyújt segítséget a Nutshell Mail.

A nagyvállalatok számára ma már természetes, hogy egy olyan ember is dolgozik a cégnél, aki csak a közösségi médiáért felel, a “kicsik” számára azonban ez nem ilyen egyértelmű. Éppen ezért lehet nagy segítség a Nutshell Mail nevű szolgáltatás, amely segít összefogni a közösségi oldalak felől érkező legfontosabb információkat.

A szolgáltatás weboldalán regisztrálhatunk, vagy csatlakozhatunk Facebook-, esetleg Twitter-fiókunkkal is. A belépést követően kiválaszthatjuk, hogy melyik közösségi oldalakon vagyunk jelen, és ezzel egyidejűleg melyekről szeretnénk információt kapni – beleértve a saját, privát oldalunkat is. A Facebook és a Twitter mellett választhatjuk a YouTube, a LinkedIn és a Foursquare aktivitásait is, csak hogy a legismertebbeket említsük. A rendszer arra is felhívja a figyelmünket, ha egy Facebook-oldalra túl régen nem posztoltunk semmit, így az oldal hivatkozására kattintva ezt is megtehetjük.

hvg.hu

A felületen kérhetünk frissítést az aktuális állapotról, de egy időzítő segítségével azt is beállíthatjuk, hogy melyik napon és hány órakor kérünk egy összefoglaló e-mailt az adott csatornán történt eseményekről. A levél a belépéskor megadott címünkre érkezik, és röviden összefoglalja a céges oldalunk statisztikai adatait: hány követőnk van, illetve az elmúlt egy napban hányan kezdtek el követni minket, hány ember nézte meg az általunk megosztott tartalma(ka)t és mennyien kattintották le azt. Az így megkapott információk segítségével jóval könnyebben határozhatjuk meg, hogy legközelebb mikor és milyen típusú tartamat kell megosztanunk ahhoz, hogy növeljük a rajongók aktivitását, vagy a követőink számát.

Szintén hasznos – és sokak számára talán éppen ez lesz a legfontosabb funkció –, hogy a Nutshell Mail a csatornákon érkező új felhasználói interakciókról is értesít. Egy helyen láthatjuk tehát, ha Twitteren valaki megemlítette a cégünket/márkánkat, ha feltett egy kérdést a Facebook-oldalunkra megosztott hivatkozás alatt vagy éppen a YouTube-on kommentelt valami reakciónkat igénylőt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!