szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár esik a Google keresőjének piaci részesedése az Egyesült Államokban, pánikra még így sincs ok.

Nem véletlen használják a Google szinonimájaként a keresőóriás szót, a cég továbbra is a fő keresőmotor az Egyesült Államokban a comScore legfrissebb jelentése szerint (és persze nincs okunk kételkedni abban, hogy ne lenne így máshol is a világon).

Ami viszont kicsit meglepő az idei júliusi adatokban: a Google piaci részesedése (64 százalék) több mint 3 százalékpontot esett a tavalyi év hasonló időszakához képest, azaz a tavalyi 17,7 milliárd lekérdezéssel szemben júliusban „csak” 11,3 milliárdot regisztráltak.

Romance Meets

A piaci torta második legnagyobb szelete a Bingé (20,3 százalék), a harmadik helyen pedig a Yahoo áll, 12,7 százalékos részesedéssel. Viszont itt érdemes figyelembe venni, hogy a Yahoo keresési eredményei is a Bingén alapszanak, így a Microsoft 33 százalékos részesedést mondhat a magáénak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!