szerző:
hvg.hu

Ma lépett teljes körűen hatályba az a jogszabály, ami gyakorlatilag tabutémává teszi a mobilszolgáltatók számára a díjemelést.

Két lépcsőben, szeptember 1-jével és most, december 1-jével lépett hatályba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke által jegyzett rendelet, ami az előfizetői szerződések részletes szabályait írja elő a szolgáltatók számára.

A HWSW azt írja: az új szabályozás legfontosabb pontja szerint a határozott idejű szerződéskötéskor – ilyenek jellemzően a hűségidővel megkötött előfizetői szerződések – a szolgáltatóknak a szerződés megkötése előtt tájékoztatniuk kell az előfizetőt a határozott idejű szerződés teljes időtartama alatt jelentkező, az előfizetőket akár csak minimálisan is terhelő minden költségről.

Az informatikai szakoldal szerint mától az előfizetői szerződés lényeges tartalmi elemeit – és ilyen például a díjszabás – a szolgáltatók csak akkor módosíthatják egyoldalúan, ha valamilyen jogszabályi változás vagy a hatóság döntése erre kifejezetten kötelezi őket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy nem nyúlhatnak hozzá a szerződéskötés pillanatában meghatározott díjakhoz.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Bonyolódik a választás Békéscsabán: az MSZP is bejelentette polgármesterjelöltjét

Bonyolódik a választás Békéscsabán: az MSZP is bejelentette polgármesterjelöltjét

Havi 850 ezret kap tanácsadásért a minisztériumtól Újiráz plébánosa

Havi 850 ezret kap tanácsadásért a minisztériumtól Újiráz plébánosa

Meghosszabbítják a Balatonon a hajózási főszezont

Meghosszabbítják a Balatonon a hajózási főszezont

Kígyómasszázs az új divat, csak bírja idegekkel

Kígyómasszázs az új divat, csak bírja idegekkel

Jön egy új reklámfajta a Facebookra, de ezt alighanem imádni fogja

Jön egy új reklámfajta a Facebookra, de ezt alighanem imádni fogja

Virtuális valóságot vezet be egyik járatán a British Airways, hogy kevésbé izguljanak az utasok

Virtuális valóságot vezet be egyik járatán a British Airways, hogy kevésbé izguljanak az utasok