szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Öt éve tervezték meg a HP-nek azt a logót, amit túlzottnak ítélt minimalizmusa miatt a cég akkor elvetett. Most viszont újra elővették a tervet.

A mai napig az egyik legismertebb technológiai vállalatként futó Hewlett Packard, röviden HP logóját szinte mindenki látta már – többek között azért, mert évtizedek óta változatlan. Az 1939-ben alapított cég első körös logójához azóta természetesen már hozzányúltak, de csak óvatosan, így alakult ki az alábbi márkázás.

hvg.hu

A vállalat még évekkel ezelőtt bízta meg a Moving Brands ügynökséget egy újradizájnolási munkával, ám a 2011-ben nyilvánosságra került koncepciót végül sosem alkalamzták: a Verge szerint túl merésznek ítélték a lecsupaszítást. Pedig a minimalista logó többek szerint (szerintünk is) jól sikerült, öt éve egy sokakat megelőző, friss, dinamikus érzetet hozhatot volna a brandnek. Az amerikai technológiai óriásnál azonban csak most – mikor már évek óta divat az iparágban a minimalizmus – gondolta úgy, hogy ideje bevetni a korábban rossznak ítélt logót.

Moving Brands

Az elegáns embléma a nemrég bemutatott Spectre 13 laptopon tűnik fel elsőéként egy piacra kerülő terméken. A HP azt mondja, kizárólag a prémium notebookjain fogják használni a logót. Ami persze – de ezt a 2021-es trendelőrejelzést már csak viccből mutatjuk – még mindig lehetne minimalistább.

Brand New

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!