Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Reuters és az Ipsos kutatása azt vizsgálta, hogyan viszonyulnak mostanság a korábbi Samsung-felhasználók a cég telefonjaihoz, eszközeihez.
Sokan biztosra vették, hogy a Note7-botrány (a részletekről itt olvashatnak) az Apple malmára hajtja majd a vizet, és a Samsung-felhasználók tömegesen fordulnak majd az iPhone 7 felé. Azonban nem ez történt, és a Reuters-Ipsos felmérés is megerősítette, a samsungosoknál legalább olyan erős a márkahűség, mint azoknál, akik az Apple-re esküsznek.
Október 26. és november 9. között az amerikai piacon végezték a felmérést, és kiderült, ugyanannyira érdeklődtek a Samsung telefonok iránt azok, akik tudtak a visszahívásról, mint azok, akik nem. A felmérésből az is kiderült, hogy a Samsung vevői igazán hűségesek a márkához. A jelenlegi felhasználók mintegy 91 százaléka venne ismét Samsung okostelefont, 92 százalékuk pedig másik Samsung-eszközt. Ilyesfajta márkahűség csak az Apple-nél tapasztalható: az almás logó elkötelezettjeinek 92 venne valószínűleg másik iPhone-t és 89 százalékuk másik Apple-terméket.
Annak ellenére, hogy a Note7-ek visszahívása komoly pénzügyi veszteséget okozott a Samsungnak, a mostani felmérés némileg megnyugtathatja a dél-koreai céget, egy újabb csúcstelefon gyorsan visszaállíthatja hírnevét, legalábbis a felhasználók részéről megvan a hajlandóság.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.