szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megérkeztek az első statisztikák a karácsonykor aktivált eszközökről.

Nagyot villantott idén karácsonykor az Apple: a Flurry Mobile jelentése szerint minden egyes aktivált Samsung-eszközre két Apple-készülék esett, azaz úgy is fogalmazhatnánk, hogy a karácsonyfák alatt idén az iPhone-ok és iPadek voltak többségben. Ebbe a ténybe minden bizonnyal a Note7-fiasko is belejátszott.

Az összes aktivált eszközök 44 százalékán, azaz közel a felén Apple logó volt, míg a Samsung név csak 21 százalékon szerepelt. A harmadik és a negyedik helyre a Huawei és az LG került, ami azért érdekes, mert egyik gyártó sem túl kelendő eszközeiről híres. A Google Pixel és a Pixel XL ezen a karácsonyon még nem nagyon tudott beleszólni a statisztikákba.

Flurry Mobile

A felhasználók szeretik a nagy képernyőket, legalábbis arra utal, hogy a phabletek évek óta növelik piaci részesedésüket a kisképernyős telefonok, sőt a tabletek rovására is.

Flurry Mobile
Ami az appokat illeti, karácsony napján (nem meglepő módon) kétszer annyi appot töltöttek le a felhasználók, mint egy átlagos decemberi napon.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!