Jó szokásához híven ismét az Apple-t piszkálja a Motorola a legújabb televíziós hirdetésében.
hvg.hu
Egy újabb, minden eddiginél furább hirdetés állítja, a Moto márka fedi le az igazán izgalmas okostelefont. Tavaly ősszel egy másik, a céghez köthető televíziós reklámból derült ki, hogy az Apple a 2007-es iPhone megjelenése óta tulajdonképpen nem csinált semmi innovatívat, a rózsaarany szín bevezetése, a kamera javítása vagy a fejhallgató-csatlakozó elhagyása nem mondható átütő ötletnek. A dolog pikantériája – jegyzi meg a Phone Arena –, hogy a Moto Z-ből is kihagyták ezt a csatlakozót.
A mostani reklám, ha lehet, még bolondosabb, mint a tavalyi. Két fiú énekel benne, a Steve Jobs viseletére emlékeztető fekete garbóban. Szó van kozmikus áttervezésről, a jack hátulra és jobbra helyezéséről, és persze nem maradhatott ki a fricska sem az Apple felé: ők megváltoztatták a fejhallgató-csatlakozót, mi megváltoztatjuk az okostelefont. Nos, meglátjuk, hamarosan megjelenhet ugyanis az újabb Moto, amelyik várhatóan a Moto Z2 Force nevet kapja, és amelybe visszatér a fejhallgató-csatlakozó.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és megtörtént a csoda. A 33 éves amatőr alkotó ma befutott művész, olyanok veszik a képeit, akiket korábban, csaposként, legfeljebb kiszolgálhatott volna.