szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Apple – naptárilag – második (a cég logikája szerint harmadik) negyedéves eredményei közül kiemelkednek az iPad-eladások. Mintha visszatértek volna a daliás 2015-ös idők.

iPhone, iPhone, iPhone, iPhone, iPad – minden négy eladott iPhone-ra esik egy megvásárolt iPad is, valahogy így jellemezhető az Apple tabletjeinek sikerszériája.

A 11,4 milliónyi eladott iPad remek eredmény, masszív, 28 százalékos növekedést jelent az előző negyedévi eladásokhoz képest, de még a tavalyi év hasonló negyedévével összevetve is 15 százalékos az emelkedés. Legutoljára 2015-ben volt hasonlóan erős (nem ünnepi) negyedév, akkor 12,6 millió iPad talált gazdára.

©

Persze minderre megvan a magyarázat is: az új iPad Pro megjelenése és árcsökkentés az egyéb iPadeknél. Ez a remek eredmény jól tudta egyensúlyozni a viszonylag szerény iPhone-eladásokat: 41 millió telefont tudtak értékesíteni (nem véletlenül liheg már a nyomukban a Huawei). Tim Cook szerint ez persze várható volt, hiszen a felhasználók most kivárnak: ősszel érkeznek ugyanis az új iPhone-ok, közülük legalább egy (ha nem több) már szeptemberben.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!