szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg S-Drive szervizpontját, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.

A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművükben ülve kerülnek sorra. A Samsung és a szervizüzemeltető partner TMX Mobile Solution ígérete szerint a készülékeket – a hiba jellegétől függőe – akár két órán belül megjavíthatják, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással.

Samsung

A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítanak, amelyre azért is szükség lehet, mert a szervizpont sms-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítják.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!