szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Néhány hete még a Samsung csinált viccet az Apple eddigi készülékeiből, most a Motorola is felvette a kesztyűt, és odaszúrt egyet – mindkét cégnek.

A Samsung az idei évben ismét visszatért a gyökerekhez, és néhány év szünet után ismét elővette a szokásos iPhone-cikizést. A dél-koreai cég a jubileumi iPhone piacra kerülése után néhány nappal már ki is adta a reklámot, amiben nem is az iPhone X, hanem maga az Apple volt a célkeresztben. Most viszont színre lépett egy újabb szereplő, ami egyszerre mindkét márkát savazza.

A két cég kifigurázására készített reklám ott kezdődik, ahol a Samsung reklámja az "Upgrade to Galaxy" (azaz válts Galaxyra) szlogennel véget ért, a kampányt pedig a szintén egyértelmű "Up-upgrade to Motorola" szójátékkal vezették be.

A reklám főszereplője egy Galaxy-val tér haza, és szomorúan konstatálja, hogy a készüléke nem tud úgy videót lejátszani, mint a moduláris Motorola Moto Z2 Play, ami egy kiegészítővel projektorrá változtatható.

Persze azt nem állítanánk, hogy a Motorola ezután a reklám után túl nagy területet foglalna el az Apple és a Samsung játszóteréből, a próbálkozásért mindenesetre mindenképpen jár a pont.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!