szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A KLM interaktív hangvezérlésű csomagolási segédje a BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás. Egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkcióról van szó, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját hangjukon létesítsenek kapcsolatot, adjanak utasításokat és tegyenek fel kérdéseket a mesterséges intelligenciával rendelkező eszköznek. A BB, a Blue Bot rövidítése a KLM bot szolgáltatása, amely egy olyan hangvezérlésű csomagolási lista, melynek a közeljövőben emlékeztető listát is küldhetnek majd a Google Home-on keresztül, amennyiben nem tudnak valamit rögtön bepakolni, és későbbi emlékeztetésre van szükségük.

A  KLM BB szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal van összekötve. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A légitársaság ígérete szerint a néhány hónapja indított, azóta csak okosodó BB hamarosan továbbfejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon.

A funkció a Google Home rendszerében elérhető, de akkor se aggódjon, ha ön nem rendelkezik ilyennel. Mutatunk egy jellegében hasonló alkalmazást, amely szinte bármelyik androidos telefonnal használható – itt találja.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!