Mária Terézia az asztalra csapott, az oroszok segítettek, a Szent Jobb hazatért
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az okostelefonok javíttatása egyébként sem tartozik az olcsó dolgok közé, a csúcskészülékek egyre magasabb ára viszont azt is jelenti, hogy a javíttatást is egyre borsosabb áron végzik el. Egy Amerikában készült friss felmérés most azt mutatja, a felhasználók a készülék sérülése esetén – ha az nem befolyásolja a működést – nem javíttatják meg a mobilt.
A SquareTrade összesítése szerint 2017-ben több mint 50 millió készülék kijelzőjét törték össze az Egyesült Államokban a felhasználók, a többségük azonban úgy gondolta, emiatt nem kell a szervizhez fordulni. A felhasználók 67 százaléka tovább használta a mobilt törött kijelzővel, 59 százalékuk pedig inkább a javíttatás költsége helyett egy új készülék (újabb modell) vásárlását választották.
Jason Siciliano, a SquareTrade alelnöke szerint a felhasználók jelentős többsége alábecsülik az általa vásárolt készülék javíttatási költségeit, 61 százalékuk pedig csak jóval azután fordul szerelőhöz, hogy a mobil kijelzője betört. Mindezt a megnövekedett szervizelési költséggel magyarázták.

A felmérésből az is kiderült, 2017-ben az amerikaiak 3,4 milliárd dollárt költöttek a törött kijelzők cseréjére. A készülék leggyakoribb sérülései közül a kijelző berepedése a leggyakoribb (az esetek 29 százaléka), a kijelző összekarcolása a második (27 százalék), míg a harmadik helyen az akkumulátor meghibásodását említették (22 százalék).
A SquareTrade azt is összesítette, milyen módon sérülnek meg a leggyakrabban a mobilok:
A statisztika szerint az Egyesült Államokban óránként 5700 mobil kijelzője törik össze.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.