szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemrégiben frissítette az Amazon a mobilalkalmazásokhoz használt logóját, az újdonság azonban sokaknál kiverte a biztosítékot.

Januárban frissítette az Amazon alkalmazásának korábbi egyszerű logóját az iPhone-ok és az androidos felhasználók számára. A dizájn sokat változott a korábbiakhoz képest: tulajdonképpen egy kefebajuszra emlékeztetett. Bár az eredeti ötlet szerint a felső kék elem egy tépett szélű ragasztószalagot szimbolizált. Sokan viszont inkább bajuszt véltek felfedezni benne, és bár a némafilmek világának egyik legnagyobb alakjára, Charlie Chaplinre is gondolhattak volna a felhasználók, nem kevesen voltak, akiknek inkább egy igen sötét történelmi alak, Adolf Hitler jutott az eszébe. Összességében meglehetősen nagy felháborodás kísérte a dizájnváltást.

App Store

Az Amazon csendben ki is cserélte a logót, és úgy tűnik, a frissített ikon megoldja a korábbi problémát, kicserélve a bajusz stílusú ragasztószalagot egy kéttónusú, hajtogatott szalagdarabra, amely a (vélt) örömre utal, amikor felbontják az Amazon-csomagot.

A változást az Amazon szóvivője kommentálta a The Verge-nek, elmondva, hogy a vállalat olyan frissítéseket kutatott, amelyeket megszerethetnek a vásárlók. Azt is hozzátette, hogy a tervezés célja az volt, hogy izgalmat és örömet okozzon az ügyfelek számára, valahányszor megnyitnák okostelefonjukon az alkalmazást.

Az új ikon már most kedvezőbb összehasonlítást kap, vannak, akiket az Avatár – Aang legendája című animációs sorozat főhősére emlékezteti.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!