szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Londonban élő 32 éves Khaoula Lafhaily a saját mobilszolgáltatójától vásárolt új telefont, de a kiszállítás nemcsak késett, de a dobozban sem az volt, aminek lennie kellett volna.

Igen kellemetlen meglepetés érte nemrég azt a brit édesanyát, aki a saját mobilszolgáltatójától vásárolt – egész pontosan rendelt egy új iPhone 13 Pro Maxot – írja a Wales Online. A beszámoló szerint a 32 éves Khaoula Lafhaily 36 havi részletre vásárolta meg az 1500 fontos, vagyis nagyjából 630 ezer forintos készüléket a Sky Mobile-tól, ám amikor két nappal megkapta a csomagot, a telefon helyett egy doboz folyékony szappan nézett rá vissza a dobozból.

A lapnak nyilatkozó nő azt mondta, sokkot kapott, amikor meglátta a körübelül 420 forintot érő szappant, mert amellett, hogy átverték, a telefonra is nagy szüksége lett volna.

Lafhaily még január 24-én vásárolta meg az iPhone 13 Pro Maxot, és a plusz költséget is vállalta azért, hogy másnapra megérkezzen a csomagja. Mint kiderült, még ezt a szolgáltatást sem kapta meg: a csomagküldő szolgálat sofőrje üzenetet küldött neki, hogy dugóba került, és nem fog odaérni.

Két nappal a rendelés leadása után a sofőr megjelent ugyan, de nem volt nála a csomag. Végül a rendelés utáni harmadik napon érkezett meg a pakk, amiben – mint kiderült – nem éppen az iPhone lapult.

Az incidens után a nő felhívta a Sky Mobile-t, ahol azt mondták neki, hogy vizsgálatot indítanak az ügyben, de azóta sem keresték meg.

Nem ez az első eset, hogy ilyesmi történik: 2021 elején egy iPhone 12 Pro Max helyett küldtek a vásárlónak egy doboz almás joghurtot.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!