szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szemmel látható változás állt be a Vatera oldalán a leggyakrabban beírt keresőszavaknál. A változás a cég szerint az új rezsiszabályokra vezethető vissza.

A nyári slágerektől jócskán eltérő termékekre keresnek most rá a Vaterán a látogatók: a rezsicsökkentés megváltozásának július 13-i bejelentését követően

a cserépkályha és a sparhelt szavak kerültek a 10 leggyakrabban beírt kulcsszó közé.

Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a top 10-ben – közölték kedden.

Vatera

A Vatera szerint a tíz leggyakrabban begépelt kulcsszóból öt a háztartások költségeinek csökkentéséhez kapcsolható. A sparhelt, a cserépkályha és a napelem egyértelműen kapcsolódik a rezsicsökkentés témájához, de vélhetően sokan a gépkocsi kiváltása céljából keresnek elektromos rollerre. Hozzátették: ez a kifejezés sem tavaly ilyenkor, sem az előző héten nem volt benne a top 10-ben.

A kerékpár nyáron örök slágerterméknek számít a piactéren, ami a tavalyi év azonos időszakában is vezette a keresések listáját. Pedig akkor még híre sem volt az energiaárak emelkedésének.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!