szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A BKK elismerte a hibát, dolgoznak a javításán.

Hiába vásárolnak jegyet a BudapestGO appon keresztül most azok, akik a fővárosban szeretnének utazni, a tranzakció után a bank ugyan levonja a vásárlás értékét, de az appban már nem jelenik meg a jegy, amivel igazolni tudná az utas, hogy nem bliccel – írja a Blikk.

A lap szerint az egyik pórul járt utas kétszer is megpróbált jegyet venni, mert elsőre azt hitte, ő rontott el valamit, de nem: harmadjára már inkább megvette a hagyományos, papír alapú jegyet, mert nem akart büntetést kapni.

Akadt olyan is, aki jegyzőkönyvet vetetett fel az esetről, ami – elmondása szerint – időpazarlás volt, de legalább van arra bizonyítéka, hogy kár érte őt.

A BKK sajtóügyelete a Blikknek megerősítette, hogy valóban van probléma a szolgáltatással, azonban egyelőre nem tudni, mi a probléma. A BKK azonban dolgozik a megoldáson. Wágner Dávid azt mondta, hogy a nem teljesült vásárlást az informatikai hiba kijavítását követően jóváírják, de arra kérik a károsultakat, hogy jelezzék a BKK ügyfélszolgálatán, ha ez nem történik meg automatikusan.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!