A Digitális Témahét apropóján meghirdetett pályázatra tudásfejlesztő digitális társasjátékkal lehet nevezni, melynek elkészítése, valamint maga a játék is a digitális térben történik. Fontos kritérium továbbá, hogy a pályamunkáknak legalább három iskolai tantárgy anyagához kell kapcsolódniuk, de annak témáját és kivitelezését a szervezők a diákok és pedagógusok kreativitására és innovatív gondolkodásmódjára bízzák.
A szervezők a versenyre az itt bemutatott NetGuruhoz hasonló társas- illetve kalandjátékokat várnak.
A részletes kiírásból kiderül, hogy a pályázatra három különböző kategóriában – 1-4. osztályban tanítók, 5-8. osztályban tanítók, 9-12. osztályban tanítók – nevezhetnek a programban részt vevő iskolák pedagógusai. A legjobb kalandjátékot készítők mindhárom kategóriában 3D nyomtatót és 3 tekercs filamentet nyerhetnek iskolájuknak, a legjobb pályamunkákat benyújtó pedagógusokat pedig egy-egy prémium kategóriás tablettel is jutalmazza a Vodafone Magyarország Alapítvány.
A pályázamunkákat április 17-éig lehet beküldeni az ide kattintva elérhető űrlapon.
Mindenki a mesterséges intelligenciáról beszél - de kinek van ötlete arra, hogy miként lehet kiaknázni az új technológiában rejlő lehetőségeket? A HVG Kiadó innovációs ötletpályázatára magánszemélyek és vállalkozások is nevezhetnek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.