szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kijelző sérülése a leggyakoribb probléma, amely miatt a magyar felhasználók szervizhez fordulnak: a piacvezető hazai mobiltelefon-szerviz, a TMX Mobile Solution adatai szerint a térítéses javítások 90 százaléka kifejezetten kijelzőtörésből ered.

Véletlenül leejtett, asztalról, polcról levert vagy zsebből kicsúszó okostelefonok adják a térítéses kategóriába tartozó javítások 90 százalékát Magyarországon. A kijelző valamilyen fokú sérülése magasan a leggyakoribb probléma, ami miatt a felhasználók szervizhez fordulnak a mobiltelefonok javításával foglalkozó – idézi a TMX Mobile Solution adatát a legutóbbi mobiljával éppen a képernyő strapabírásán is javító Huawei közleménye.

A szerviz ajánlása alapján a védőtokok és védőfóliák hozzájárulhatnak a készülékek védelméhez, fontos azonban megérteni, hogy ezek a védelmi eszközök nem nyújtanak teljes garanciát a mobiltelefonok sértetlenségére. Ajánlott óvatosan kezelni a készüléket, és ügyelni arra, hogy ne essen le vagy ütközzön kemény felületekkel.

Emellett nem javasolt a mobiltelefonok farzsebben tárolása: ilyenkor a készülék különböző nyomásoknak és mozgásoknak van kitéve, amelyek sérülést okozhatnak, vagy könnyen kicsúszhat, leeshet a telefon.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!