szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felhasználói élmény növelésére hivatkozva az Apple minden fontos adatot bekér majd vásárlóitól, hogy mindannyiójukra személyre szabja a Vision Pro szemüveget.

Nemcsak az ára miatt lesz nehéz hozzájutni az Apple vegyesvalóság-szemüvegéhez, a Vision Próhoz. Mark Gurman, a Bloomberg újságírója szerint az eszközt csak úgy lehet majd megvenni, ha valaki előzetesen egyeztetett időpontban bemegy egy Apple Store-ba, ahol egy átlagos kütyüvásárlásnál nem megszokott dolgokon esik át.

Gurman úgy tudja, az Apple külön helyiségeket alakít majd ki, ahol vásárlás előtt fel lehet próbálni a készüléket. Az első ilyeneket New Yorkban és Los Angelesben hozza majd létre a vállalat.

Az Apple azt szeretné, ha a Vision Pro tökéletesen passzolna a vásárlóhoz, így aztán, akinél szükség van rá, dioptriás lencséket helyez a készülékbe.

Az Apple emellett egy iPhone-os alkalmazáson, valamint egy fizikai eszközön is dolgozik, ami a leendő vásárló arcát vizsgálja majd meg, hogy kiderüljön, jól működik-e az az alkatrész, ami bizonyos használati módnál megakadályozza, hogy külső fény jusson az ember szemébe.

A cég állítólag úgy kezdi majd meg az értékesítést, hogy a vásárlóknak a dioptriára vonatkozó információkat, valamint a vizsgálat eredményét is fel kell tölteniük a cég rendszerébe.

Az Apple Vision Pro jövő év elején kerül forgalomba, átszámolva mintegy 1,5 millió forintos összegért. Ami persze semmi a 20 milliós luxusváltozat árához képest.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!