Most azonban némileg finomít a Google, melynek a felhasználók fognak örülni: ez a videó közbeni (úgynevezett mid-roll) hirdetéseket érinti, melyek bevételnövelő eszközök a tartalomgyártók kezében. Ezeknél azonban fontos, hogy valamilyen szünetben / jelenet- vagy témaváltáskor induljanak el, így a videósoknak ezt figyelembe kell venniük, amikor megjelölik, hol szeretnék, ha reklámok jelenjenek meg.
Vannak azonban olyan tartalomgyártók, akik ezt kevéssé veszik figyelembe, és így váratlanul, adott esetben egy fontos jelenet közepén indulnak el a reklámok. 2025. május 12-től ebben fontos változás áll be, a YouTube ugyanis javít az ilyen reklámok „minőségén” oly módon, hogy kevesebb hirdetést jelenít meg potenciálisan zavaró pillanatokban – írja a Neowin.
Több év tesztelgetést követően néhány piacon tényleg jöhet az olcsóbb YouTube-csomag, ami jobb az ingyenes élménynél, de kevesebb a normál előfizetésnél.
A Google úgy véli, a kevesebb zavaró reklámszünet miatt többen nézhetik végig a videókat, hiszen azok nem egy kulcspillanat kellős közepén ugranak majd elő. A változtatás nem érinti azokat a tartalomgyártókat, akik eddig is a YouTube-ra bízták, hogy automatikusan helyezzen el reklámokat a videókban. Akik azonban eddig kézzel jelölték be ezeket a pontokat, azok döntését felülbírálhatja a platform.
A tartalomgyártók egy új eszközt is kapnak a YouTube Studioban, mellyel könnyebb lesz a hirdetések kezelése. A felület még azt is megjeleníti majd, hogy hol lehet zavaró a hirdetéselhelyezés manuálisan.
Az országban elsőként Mezőkeresztes kizárta a lakosokat az elővásárlási jogból, azzal kizárólag az önkormányzat élhet. A célok között a lakhatási programok indítása és a spekulatív lakásvásárlás visszaszorítása is szerepel az egyébként csökkenő lélekszámú településen.