Minden OTP-ügyfél érintett: megérkezett a DÁP, könnyebb lesz az ügyintézés és a hitelfelvétel is

Automatikusan frissülhetnek az ügyféladatok, és a szolgáltatások igénybevétele is egyszerűsödhet az OTP-nél a DÁP bevezetésével.

  • HVG HVG
Minden OTP-ügyfél érintett: megérkezett a DÁP, könnyebb lesz az ügyintézés és a hitelfelvétel is

Az OTP Bank a hazai pénzintézetek közül elsőként vezette be a DÁP (Digitális Állampolgárság Program) azonosítási szolgáltatását saját webalkalmazásaiban. Az új megoldás révén az ügyfelek a DÁP mobilalkalmazással azonosíthatják magukat az OTP Internetbankban és rövid időn belül az OTP-portálokon, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik számukra az ügyintézés – akár hitelfelvétel esetén is.

„A DÁP azonosítási szolgáltatásának bevezetésével ügyfeleinknek lehetőségük nyílik arra, hogy a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásban elérhető adataikat összekössék az OTP Bank rendszereivel, további lehetőséget biztosítva a belépésre az OTP Internetbankba” – mondja Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.

Egyúttal megjegyzi: további fejlesztéseken dolgoznak, például egy olyan megoldáson, amellyel egyszerűbbé válik az ügyfelek számára az általános ügyintézés, például az adatok változása. Így egy lakcímváltozás automatikusan frissülhessen a banki nyilvántartásban is, egyszerűsítve az adminisztrációt.

Rég várt funkció jött a DÁP alkalmazásba

Egyre több dolgot lehet megtekinteni és elintézni a Digitális Állampolgár appban. Most egy olyan új funkcióval bővült a repertoár, ami egyszerűsíti a hivatalos üzenetek kezelését.

Az új azonosítási szolgáltatás bevezetése hozzájárul a gyorsabb, gördülékenyebb hitelügyintézéshez is – emeli ki az OTP.

Nemrégiben a Magyar Telekom is bevezette a DÁP-ot, erről itt írtunk.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.