szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az interneten a negatív kritika pillanatok alatt eljut bárhová, s utána már nehézkes és drága egy cég számára...

Az interneten a negatív kritika pillanatok alatt eljut bárhová, s utána már nehézkes és drága egy cég számára "szépíteni" a múltat. Ilyenkor aztán jön a nyilvános bocsánatkérés, amelynek legújabb - népszerű és a jelek szerint bevált - eszköze a Youtube. Ha ott szólal meg az ismert cég vezetője, akkor szinte automatikusan nő a cég és a vezér "jófejség-faktora".
Ám a bocsánatkérés módja nem mindegy. Akit érdekel, miként érdemes nyilvánosan bocsánatot kérni az ügyfelektől, annak érdemes elolvasnia a Médiablog friss bejegyzését, erre a linkre kattintva >>>

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!