Angelina számítógépes játékot fejleszt

Ez az Angelina, nem „az az” Angelina, esetünkben egy londoni PhD hallgató mesterséges intelligencia alkalmazásáról...

  • techline.hu techline.hu
Angelina számítógépes játékot fejleszt

Ez az Angelina, nem „az az” Angelina, esetünkben egy londoni PhD hallgató mesterséges intelligencia alkalmazásáról van szó. Az AI számítógépes játékokat tervez, pontosabban elkészíti annak különféle részleteit (a szintek layoutját, az ellenfelek viselkedésének és a bónuszlehetőségeknek az elemzését), majd összegyűjti ezeket. Ezután határtalan türelemmel szimulálja a játékot, sok ezerszer újra és újra lejátssza, hogy azután ki tudja választani a leghatékonyabb variánsokat.

Jelen pillanatban egészen egyszerű, a videojátékok hőskorát idéző játékokkal van dolgunk, azonban nem kevesen vannak, akik már most igen ígéretesnek tartják Angelinát, azt állítva, komoly segítséget jelenthet majd a (játék)fejlesztőknek, amikor közreműködik alkalmazásaik finomhangolásában.

Ha közelebbről is érdeklik Angelina alkotásai, kattintson erre a linkre.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.