szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Ez az Angelina, nem „az az” Angelina, esetünkben egy londoni PhD hallgató mesterséges intelligencia alkalmazásáról...

Ez az Angelina, nem „az az” Angelina, esetünkben egy londoni PhD hallgató mesterséges intelligencia alkalmazásáról van szó. Az AI számítógépes játékokat tervez, pontosabban elkészíti annak különféle részleteit (a szintek layoutját, az ellenfelek viselkedésének és a bónuszlehetőségeknek az elemzését), majd összegyűjti ezeket. Ezután határtalan türelemmel szimulálja a játékot, sok ezerszer újra és újra lejátssza, hogy azután ki tudja választani a leghatékonyabb variánsokat.

Jelen pillanatban egészen egyszerű, a videojátékok hőskorát idéző játékokkal van dolgunk, azonban nem kevesen vannak, akik már most igen ígéretesnek tartják Angelinát, azt állítva, komoly segítséget jelenthet majd a (játék)fejlesztőknek, amikor közreműködik alkalmazásaik finomhangolásában.

Ha közelebbről is érdeklik Angelina alkotásai, kattintson erre a linkre.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!