szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Újabb QR-kód kampányt indított a Coca-Cola, amellyel az egyre veszélyeztetettebb jegesmedvéket szeretnék megmenteni.

Újabb QR-kód kampányt indított a Coca-Cola, amellyel az egyre veszélyeztetettebb jegesmedvéket szeretnék megmenteni. Az Egyesült Államokban az üdítős poharak oldalán található kóddal lehet elérni a Snowball Effect nevű, iOS-eszközökre készült játékot. A poharakon egy kód is van, ennek beküldéséért egy dollár támogatást lehet szerezni a World Wildlife Federationnek.

Annak ellenére, hogy Magyarországon nem találkozhatunk ilyen poharakkal, az App Store-ból letölthetjük az alkalmazást, és kihívhatjuk egy vidám hógolyócsatára Facebook-ismerőseinket.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!