szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A QR kódokkal készült reklámok és promóciók már eddig sok meglepetést okoztak, a legújabb pedig a diszkriminációra...

A QR kódokkal készült reklámok és promóciók már eddig sok meglepetést okoztak, a legújabb pedig a diszkriminációra épít. Azért nem kell semmi rosszra gondolni, sőt: egy pohár jéghideg Guinness kell csak hozzá, hogy le lehessen olvasni a speciális pohár oldalán elhelyezett kódábrát.

A megoldás lényege, hogy úgy matricázták rá a QR kódot a söröspohár oldalára, hogyha azt üres vagy világos sörrel töltik meg, akkor nem lehet leolvasni az információt. A barna sör azonban láthatóvá teszi az ábrát, amit okostelefonnal leolvasva azonnal eljutunk a játékhoz kapcsolódó weboldalra, ahonnan többek között azonnal megosztatjuk közösségi oldalainkkal, hogy mit iszunk éppen. A poharat persze be lehet csapni más márkájú barna sörrel vagy sötét színű itallal, ezzel azonban egy kellemes élménytől fosztjuk meg magunkat.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!